Ehkä sen näen, mä en halua huutaa, vaan haluan kuiskata. Kuiskata huutaen, ehkä kuulet sen?
Pettynein askelein täällä kuljen, ehkä sut kiinni silloin, ja näen sen punaisen oven. Ehkä, joskus. Mutta en nyt. Ja tiedän minäkin sen...
maanantai, 31. heinäkuu 2006
Ehkä sen näen, mä en halua huutaa, vaan haluan kuiskata. Kuiskata huutaen, ehkä kuulet sen?
Pettynein askelein täällä kuljen, ehkä sut kiinni silloin, ja näen sen punaisen oven. Ehkä, joskus. Mutta en nyt. Ja tiedän minäkin sen...
Kommentit